10. listopadu 2013

Strong Coffee, The Linings a Bohouš

Mám skvělou novinku! Ta novinka je Canon EOS 60D a jmenuje se Bohouš. Stará čtyřistapadesátka odcestovala do Plzně, nová majitelka je slečna ve stejném věku jako já, tak snad se u ní bude mít pěkně. A vy se můžete podívat na fotky, který jsem udělala jen pár hodin po vybalení Bohouše z krabice. Ještě si ovšem musím zvyknout na úplně jiný rozložení tlačítek a funkcí, je to docela rozdíl, připadala jsem si, jako bych ještě nikdy v životě nefotila.












A z koncertu Strong Coffee v klubu Highway 61 (více fotek zde) jsem si odskočila poslechnout si The Linings hned do vedlejšího Café klubu Slavie. The Linings vřele doporučuji, ale ještě radši si je někdy přijďte poslechnout naživo.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...